שאלות ותשובות

שאלות נפוצות:

אם הוזנה סיסמה לא חוקית מספר פעמים ברציפות, החשבון ייחסם למשך שעה אחת. אם חלפה שעה ועדיין לא קיבלתם גישה לחשבון, נסו לשנות את הסיסמה בעזרת הקישור 'שכחת סיסמה?'. לא זוכרים את הסיסמה? שיניתם סיסמה דרך הקישור 'שכחת סיסמה?' ועדיין אתם לא מצליחים לקבל גישה לחשבון? שלחו בקשת גישה בכתובת support@udsgame.com.

כדי לשחזר את הסיסמה, צריך להשתמש בטופס שחזור הסיסמה בעזרת הקישור 'שכחת סיסמה?'

כדי לשחזר את הסיסמה ולקבל שוב גישה לאפליקציה UDS Game Cashier לנייד, צריך לפנות למנהל בעל גישה ל-UDS Game Admin. עושים זאת כך: בקטע 'עובדים' – 'קופאים', לוחצים על האפשרות 'שינוי סיסמה'.

אלה השלבים לשליחת הודעת דחיפה ללקוחות:

  1. יוצרים פוסט חדשותי.
  2. שומרים את הפוסט.
  3. שולחים הודעת דחיפה ללקוחות. כשהלקוחות יקבלו את הודעת הדחיפה, הם יוכלו לפתוח אותה ולקבל מידע נוסף על המבצעים המיוחדים שלכם.

כדי לזהות את הסיבה שבגללה לא נשלחו הודעות דחיפה למכשיר נייד, צריך לשלוח אל support@udsgame.com הודעת דוא"ל עם המידע הבא:

  • שם החברה שיצרה את הפוסט החדשותי.
  • כותרת הפוסט החדשותי.
  • כתובות הדוא"ל של המשתמשים שלא קיבלו את ההודעות.
  • גרסת האפליקציה לנייד.
  • גרסת מערכת ההפעלה ויצרן הטלפון.
  • צילום מסך של דף הגדרות הטלפון:

*במכשירי iOS ו-Android: צילום מסך של הגדרות ההודעות לטלפון, וצילום מסך של הגדרות ההודעות לאפליקציה UDS Game.

מצב כזה עשוי להיגרם בשלושה מקרים:

  • המצב "מחירון פעיל. מכירות דרך מחירון בלבד" נבחר בקטע 'הגדרות'. המשתמשים יכולים לממש נקודות שהצטברו רק למוצרים שקיימים במחירון. לא ניתן לממש נקודות צבורות כדי לקבל הנחה בחשבון;
  • הלקוח רוכש קופון. ניתן לשלם תמורת הקופון בכסף בלבד;
  • השדה "חלק החשבון שניתן לשלם באמצעות נקודות" פעיל בהגדרות השיווק של החברה. בשדה הזה אפשר להגדיר את אחוז החשבון שניתן לשלם באמצעות נקודות. סביר להניח שהאחוז שמצוין בשדה הזה הוא הערך המקסימלי.

מידע בסיסי ושאלות כלליות:

Game היא מערכת בינלאומית לניהול מועדון לקוחות. המערכת מאפשרת למשתמשים ליהנות מהנחות ולצבור נקודות בכל החברות שמשתתפות ב-UDS Game. עבור יזמים, UDS Game מהווה פתרון עסקי מקיף שכולל אפליקציה לנייד וכלים למיטוב התהליכים העסקיים. האפליקציה UDS Game מיועדת לשימוש בנייד ומאפשרת למשתמשים לזכות בהנחות באמצעות הפקת קוד הטבה (QR). המשתמשים גם מקבלים תגמולים, על ידי מימוש נקודות בונוס בתמורה להמלצות שהם שולחים דרך UDS Game למשתמשים פוטנציאליים אחרים. האפליקציה זמינה להורדה ב-App Store או ב-Google Play.

כדי השתמש במערכת UDS Game ולהעניק באפליקציה הרשאות גישה למכשירים ניידים, צריך:

  • להוריד את האפליקציה למכשיר הנייד דרך App Store או Google Play (בשדה החיפוש צריך להזין UDS Game).
  • לאחר התקנת האפליקציה יתבצע תהליך הרשאה פשוט באמצעות הדוא"ל, הטלפון או הרשתות החברתיות.
  • כדי ליהנות מהנחות ומנקודות בונוס בעסק מסוים, צריך ללחוץ על הלחצן 'הפעלה' ולאחר מכן על 'הצטרפות למקום'. בשלב הבא, צריך להזין את הקוד ידנית או לסרוק את קוד ההטבה (QR) בעזרת המצלמה. אפשר גם לסרוק את הקוד דרך הקופאי או החבר שהזמינו אתכם להשתתף. לאחר מכן תהפכו למשתתפים באותו עסק.

הדרישות הן:

  • iOS: גרסת מערכת הפעלה צריכה להיות 8.2 ואילך. האפליקציה מותאמת לשימוש במכשירי iPhone 4, iPad ו-iPod touch.
  • Android: גרסת מערכת ההפעלה צריכה להיות 4.0.3 ואילך.

ניתן לעיין ברשימת החברות, המעודכנת באפליקציה עצמה. עושים זאת כך: בתיבת החיפוש מזינים את המיקום הגיאוגרפי 'כל העולם', בוחרים באפשרות 'מקומות' ואז בוחרים באפשרות 'כל הקטגוריות'. אפשר גם לעיין ברשימת החברות בעיר ספציפית, אחרי שבוחרים בה בחיפוש הגיאוגרפי.

כדי לקבל הנחה בעסק מסוים דרך האפליקציה UDS Game, צריך ללחוץ על 'הנחה' ולהציג קוד הטבה (QR) או קוד דיגיטלי מתוך האפליקציה.

שאלות של לקוחות:

כדי לרכוש רישיון של UDS Game ולהטמיע אותו בעסק שלכם, צריך לשלוח בקשת הצטרפות אל support@udsgame.com. בהודעה עליכם לציין איפה שמעתם על המערכת שלנו לניהול מועדון לקוחות ולהוסיף פרטים ליצירת קשר, כולל שם משפחה, שם פרטי, שם חברה ומספר טלפון. אנחנו נפנה אתכם למשווק המתאים.

ברישיון המוגבל של UDS Game אי אפשר לשלוח הודעות דחיפה ללקוחות או ליצור קופונים. בנוסף, יש הגבלה על מספר הקופאים שאפשר ליצור ועל הפוסטים החדשותיים שאפשר לפרסם: ניתן ליצור פוסט חדשותי אחד בשבוע ולהוסיף קופאי אחד בלבד.

ברישיון המלא יש גישה לכל הפונקציות הסטנדרטיות: אין הגבלה על מספר הקופאים שאפשר להוסיף, ואפשר ליצור קופונים, לשלוח הודעות דחיפה ללקוחות פעם בשבוע וליצור פוסטים חדשותיים פעמיים ביום.

כדי להקצות את הניהול של מערכת ה-UDS Game לעובד אחר, צריך ליצור מנהל בקטע 'עובדים'. למנהלים יש גישה ל-UDS Game Admin, אבל ההרשאות שלהם מוגבלות. למנהל אין את פריטי התפריט הבאים: חשבון אישי, הגדרות, עובדים-מנהלים. כדי להוסיף מנהל, צריך לבחור בכרטיסייה 'מנהלים', ללחוץ על 'הוספת עובד/ת' ולבחור 'קופאי/ת' או 'אחראי/ת'. לאחר מכן צריך למלא את השדות הבאים בחלון יצירת המנהל: שם, כתובת דוא"ל (לא חובה להזין את כתובת הדוא"ל הנוכחית. במקרה כזה, כתובת הדוא"ל תשמש אך ורק כשם משתמש), סיסמה ואישור סיסמה. כל שאר השדות הם אופציונליים. בסיום התהליך, לוחצים על 'שמירה' והעובד יתווסף לרשימת המנהלים. עכשיו למנהל יש אפשרות להיכנס בקלות למערכת UDS Game באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלו.

כדי להציע ללקוחות הנחות ואפשרות לצבור נקודות, צריך ליצור קופאי בקטע 'עובדים' במערכת UDS Game Admin. לשם כך, הקופאי צריך להוריד אפליקציה חינמית למכשיר הנייד דרך App Store או Google Play (בשדה החיפוש צריך להזין UDS Game Cashier). אפשר גם להשתמש בגרסת האינטרנט של האפליקציה Cashier, בכתובת https://c.udsgame.com.

לאחר מכן, הקופאי יצטרך לעבור תהליך הרשאה פשוט שכולל הזנה של שם משתמש וסיסמה שנוצרו עבורו.

  • כדי לסרוק את קוד ההטבה (QR) של הלקוח, צריך ללחוץ על 'חשבון' מתוך האפליקציה.
  • כדי לממש נקודות, צריך לסרוק את קוד ההטבה (QR) של הלקוח ולהציג את הנקודות שהלקוח צבר. בתיבה, מזינים את כמות הנקודות הנדרשת למימוש הבונוסים.

אם דמי המינוי לא ישולמו במועד, החברה שלכם לא תוצג יותר באפליקציה UDS Game ולכן לקוחות לא יוכלו לממש את הנקודות שלהם ולקבל הנחות. לאחר תשלום דמי המינוי, החברה שלכם תוצג שוב באפליקציה.

כן, ממשק ה-API של מערכת UDS Game מאפשר שילובים. אפשר לעשות זאת דרך הקישור udsgame.com/api-docs (הגרסה ברוסית זמינה בתפריט 'חומרים' בממשק ה-UDS Game Admin). בנוסף, קיימים יישומי פלאגין המותאמים למערכות ניהול חשבונות: 1C, Traktir, iiko, R-Keeper, SmartTouch. לקבלת ייעוץ נוסף לגבי שילובים, אפשר לפנות לתמיכה הטכנית בכתובת support@udsgame.com.

ממש לא! כל מה שצריך לעשות הוא ליצור מתוך החשבון האישי מזהה לעובד (קופאי/מנהל) ולוודא שהעובד מתקין את האפליקציה בסמארטפון שלו. לעובד אין סמארטפון? אין בעיה! הוא יכול להשתמש בגרסת האינטרנט ולבצע את כל העסקאות דרך הדפדפן. אם משלבים את האפליקציה עם תוכנה להנהלת חשבונות, כל העסקאות יבוצעו בתוכנת הנהלת החשבונות. לשם כך צריך להזין קוד בן 6 ספרות מתחת לקוד ההטבה (QR).

החברה פועלת בשוק הבינלאומי, ולכן היא משתמשת במטבע הנפוץ ביותר. סכום התשלום יומר למטבע של המדינה שבה הונפק כרטיס האשראי.

אבטחה:

אבטחת המערכת שלנו נשמרת בכל הרמות. כדי לספק את ההגנה, אנחנו משתמשים בפתרונות מקובלים ונפוצים בענף, כמו: Amazon AWS WAF, CloudFlare ו-Comodo SSL Security Certificate. בנוסף לכל אלה, אנחנו מיישמים גם פתרונות שפיתחנו לניטור אחר פעילות חריגה בתוך האפליקציה.

לא קיבלתם תשובות לשאלות שלכם?

אנחנו כאן בשבילכם.
אם לא מצאת תשובה לשאלתך, אפשר להתקשר אלינו 0548100394

או לשלוח מייל ל- leader@udsgameil.com